-->

czwartek, 1 września 2016

ZAPOWIEDŹ ,,Nakarmię Cię miłością" Anna Dąbrowska



To moja pierwsza zapowiedź i czuję się naprawdę niedoświadczona. Jednak moim zdaniem ,,rozdziewiczenie" z ,,Nakarmię Cię miłością" jest odpowiednią chwilą!
Ale może lepiej zacznę...

Na rynek pod koniec września (26.09.2016) wchodzi nowa powieść z gatunku New Adult. Polska autorka przeobraziła się z Laven Rose w Annę Dąbrowską, przez wielu uważana jako debiutująca po raz drugi pisarka. Miałam zaszczyt przeczytać tę książkę (i ujawnię, że już drugi raz po nią sięgnęłam) i wiedząc, co kryje się w środku, z radością oznajmiam, że Stan: Zaczytany objął patronat tej powieści. A żeby było jeszcze weselej, moja rekomendacja również znalazła swoje miejsce! :)
Do premiery już blisko, więc zapiszcie sobie w kalendarzu literackiego ,,must have".





Oto małe co nieco, opis fabuły od wydawnictwa:

Dla kilku przyjaciółek wieczór panieński ma być przede wszystkim dobrą zabawą i odskocznią od codzienności. Warszawski klub, muzyka, alkohol i dodatkowa atrakcja – losowanie zadań, które ma wykonać każda z uczestniczek. To, które przypadnie w udziale Laurze, przykładnej pracownicy banku, okazuje się wyzwaniem równie trudnym, co ekscytującym. Pocałunek z przystojnym nieznajomym… W ten sposób dziewczyna poznaje Tobiasza, charyzmatycznego muzyka. Wypełnienie zadania doprowadza do niezwykle zaskakującego poranka, a kiepski dowcip Tobiasza wywołuje nieprzewidziane skutki.







Wyczekujcie recenzji oraz wywiadu z autorką już wkrótce!

1 komentarz:

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!