-->

wtorek, 30 sierpnia 2016

#106 Ostra Gra

Autor: Olivia Cunning
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 368
Data wydania: 5 lutego 2013
Cykl: Ich noce(tom 2)

"Ostra gra" już sam tytuł mówił, że to będzie coś mocnego, przepełnionego erotyką i dobrą zabawą. Zachęcało mnie, nęciło w każdej chwili żeby przeczytać, lecz dzielnie powstrzymywałam się wiedząc, że jeśli zacznę to nie będę w stanie przerwać i oderwać się. Cóż, poległam i muszę przyznać, iż pierwszy raz w swoim życiu ucieszyłam się ze swojej porażki.

Mimo iż z Olivii pismem spotykam się po raz pierwszy to już wiem, że go naprawdę lubię. Potrafi przepełnić zwykłą rozmowę podtekstami i erotyzmem. Skupia się na każdym szczególe i dokładnie go opisuje, nie tylko skupia się na życiu seksualnym czy miłosnym Sinnersów i osób z nimi związanych, ale także na problemach, z którymi muszą się zmierzyć.

Sed, który jest wokalistą Sinnersów jak na gwiazdę przystało przyciąga tłumy fanek, które są nim oczarowane i oczywiście gotowe na spełnienie każdej jego prośby, byleby tylko znaleźć się blisko niego. Tylko czy on lubi tą zabawę? Muzykę bez wątpienia kocha, ale czy na pewno te groupies, które za nim wszędzie podążają? Czy fascynuje go takie życie erotyczne?

Jessica jest piękną dziewczyną, która przyciąga uwagę każdego mężczyzny, kiedyś również i Seda, ale ich drogi niestety się rozeszły. Ona jest przekonana, iż dobrze postąpiła wybierając spełnianie marzeń, zamiast uleganie mężczyźnie. Lecz co się stanie, jeśli życie postawi ją w niekomfortowej sytuacji i spotka na swojej drodze przeszłość, o której nie chciała myśleć.

Historia Jessiki i Seda jest dosyć burzliwa, mają podobne do siebie charaktery, są uparci i nie lubią zbytnio ulegać. Starają się ukrywać przed sobą nawzajem swoje uczucia, myśląc, że drugiej osobie zależy wyłącznie na seksie i na żadnej innej relacji poza tą. Odpychają się i przyciągają, niczym magnesy zmieniające bieguny. Żeby się dowiedzieć jak potoczy się ta historia musicie sami się w nią zagłębić i pozwolić się jej porwać.

"-Jak Trey stracił swoje dziewictwo?
-Powiedzmy, że był ze starszą kobietą-powiedział Sed
-Znacznie starszą-dodał Brian
-Nie ma nic złego w starszych kobietach -Myrna powiedziała defensywnie. Znowu poklepała dłoń Treya.-Poza tym, to całkiem słodkie, że babcia jego najlepszego przyjaciela mu w tym pomogła."

Ocena: 5+/6


Autor recenzji: Lifeisbrutal

3 komentarze:

  1. czytałam ją, następną też, tylko pierwsza część jakoś mi w ręce nie wpadła :( w sumię mogę stwierdzić że calkiem przyjemna lektura. Sama chętnie bym się wybrała na ich koncert. Trochę mi przypominają zespół Crashdiet z obecnym wokalistą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te książki :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka bardzo gorąco polecała mi te książki, muszę w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!