-->

piątek, 12 sierpnia 2016

Konkurs z ,,Światło w mroku" I.M. Darkss

A oto przed Wami konkurs patronacki! Tym razem dla kreatywnych. :)

Aby wziąć udział w konkursie, należy:
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe,
- być obserwatorem bloga Stan: Zaczytany,
- udostępnić baner konkursowy
- oraz polubić stronę sponsorów:
- I.M. Darkss (klik)
- Wydawnictwo Innowacyjne Novae Res (klik)

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest Aleksandra Szoć. Sponsorem nagrody jest I.M. Darkss oraz Wydawnictwo Novae Res.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O zmianach zostaniecie poinformowani.
3. Konkurs trwa od dziś do 19.08.2016 roku, do godziny 23:59. Późniejsze zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
4. Każdy uczestnik konkursu winien jest zapoznać się z regulaminem oraz zasadami konkursu. Zgłoszenie się w konkursie wyraża jednocześnie akceptację każdego punktu.
5. Uczestnik może zgłosić się tylko raz.
6. Laureat zostanie wybrany przez organizatora oraz sponsora konkursu.
7. Laureat nagrody ma obowiązek podesłać w wiadomości prywatnej do Stan: Zaczytany swój adres do trzech dni po wyłonieniu zwycięzcy, w celu wysłania nagrody. Jeśli do tej pory zwycięzca się nie zgłosi, wybiorę inną osobę.
8. Wygrywa jedna osoba.


Pytanie konkursowe:

Co oznacza dla Ciebie ,,Światło w mroku"?
Odpowiedzi możecie nadsyłać w komentarzach lub na stanzaczytany@gmail.com - jednak pamiętajcie, aby uwzględnić wzór zgłoszenia w komentarzu! :)
Wykażcie się kreatywnością. Kompozycja dowolna!

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Lubię jako:
Odpowiedź na pytanie konkursowe: / wysłane na e-mail


11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię jako: Izabela Szymańska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe wysłane na email :)
    Udostępniam: https://plus.google.com/113658676939593802455/posts/Zue67KtEFpG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Marzena Pawlisiak
    Lubię jako: Marzena Pawlisiak
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Światło w mroku, niczym światełko w tunelu-oby się tylko nie okazało,że to światełko w tunelu to reflektory nadjeżdżającego pociągu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Grażyna
    Lubie jako Grażyna Grzesiak
    Odpowiedź na pytanie; Światło w mroku to nadzieja na lepsze życie, po traumatycznych przeżyciach. Dązysz do niego, bo wiesz, że tam znajdziesz coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Alicja Pachut
    Lubię jako:Alka Pachut
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Dla mnie światło w mroku to deska ratunku. Gdy wszystko nam się w życiu nie układa, jest źle, cały czas coś się sypie, pojawia się "Światło w Mroku", deska ratunku, pomocna dłoń dzięki której możemy wydostać się z kłopotów. Taka jest moja interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Gab riela
    Lubię jako: Gabriela M.
    gabolek000@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Światło w mroku to... ja. Ludzie ślepo podążają za modą, trendem i aktualnymi zwyczajami, przypasowując się do jakiejś grupy. Nie mają swojego stylu ani toku myślenia, nie chcą też odstawać od reszty. Wszyscy są więc tacy sami - zlewają się w jedną wielką plamę czerni. Ja natomiast wiem, że nie ma sensu zmieniać się na siłę i podążać za tłumem. Po co, skoro mogę robić co chcę, ubierać się jak chcę i myśleć jak chcę? Nie muszę być taka jak wszyscy. Dlatego jestem takim światełkiem pośród czerni; nikłą plamą bieli, wyróżniającą się na tle innych. Jestem też pewna, że ta biała plamka nigdy nie zacznie czernieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam sie!
    Obserwuje i lubie jako : Magdalena Dublasiewicz
    Odpowiedz na pytanie konkursowe wysyłam e-mailem :)
    udostępniam: https://plus.google.com/112010082243865746887/posts/a5qRkkBXVmL

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię jako Paulina Hoppe
    Odpowiedź na pytanie konkursowe wysłane e-mailem.
    Udostępniam:https://www.facebook.com/paulina.hoppe.12

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Magdalena Jagła
    Lubię jako: Magdalena Ewa
    Baner: na moim facebooku

    Odpowiedź:

    Czym jest dla mnie światło w mroku? Można to zinterpretować na różne sposoby.
    Mogę podejść do tego w stylu naukowym i powiedzieć, że takie zjawisko nie istnieje. W mroku jest tylko ciemność, nie może tam powstać żadne światło.

    Mogę podejść do tego od strony artystycznej: dajmy na to obraz, w którym światło pada z góry i bez ostrych kontrastów wydobywa z mroku główną postać.

    Od strony emocjonalnej można powiedzieć, że: światło w mroku to symbol. Symbol siły i dobra, które przeciwstawiają się złu (w tym przypadku siłą mroku).

    Jako beznadziejna romantyczka mogę przyznać się, że dla mnie światłem w mroku jest mój chłopak, który uczy mnie żyć od nowa. Który jest ze mną i daję mi siłę oraz wiarę. Moje światło to moja miłość, mój mrok to moja przeszłość i przyszłość. Nie wiem, która strona wygra w tej odwiecznej walce. Jednak wiem, że moje światło czyni cuda!

    Dla książkoholika światłem na mroczne dni będzie kolejna książka.

    Tak więc tyle ile ludzi, tyle interpretacji! Ja nie potrafię się określić jednostronnie. Dla mnie światło w mroku oznacza mieszankę tych wszystkich stron. Jest czymś niezwykłym i trudnym zarazem. Jest naszą codziennością. Myślę, że każdy powinien pamiętać, o tym że w każdym mroku może ukazać się odrobina światła. Ważne, aby jej nie przegapić. Aby pielęgnować ją tak długo, aż rozrośnie się wystarczająco by przegonić mrok. :)


    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Lubię jako: Dagmara Męcina
    Udostępniam: https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815/posts
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    "Światło w mroku" dla mnie oznacza nadzieję. Kiedy człowiek jest w depresji, ma czarne myśli, ale zdarzają się dni, w trakcie których uświadamia sobie, że może będzie dobrze, może da się wyleczyć. Tak samo z innymi chorobami, jak również z "mniejszymi" problemami. Na przykład po utracie bliskiej osoby (jest bardzo ciężko, ale z czasem zaczynamy dostrzegać, że życie bez niej też może być piękne - to jest właśnie to "światło w mroku", czyli zrozumienie, że może nie jest jeszcze tak bardzo źle). Dotyczy to każdej trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdążyłam jeszcze zawalczyć o książkę :D:)

    Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Jagoda G
    Lubię jako: Jagoda Gindera
    Udostępniam: https://plus.google.com/102223243176506653435/posts/V7giB5AptTK
    Strony sponsorów polubione :D
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: „Światłem w mroku” są dla mnie ….. moi najbliżsi, w szczególności chłopak. Wiem, że co by się nie działo, on zawsze będzie przy mnie, zawsze będzie mnie wspierał, zawsze pomoże. Dla tego "światełka w mroku" walczę. Walczę z przeciwnościami losu, ze swoimi lękami oraz słabościami, bo to światełko daje wiarę. Daje wiarę w to, że warto mi podejmować trud walki bo jest po co/dla kogo żyć. Mój chłopak jest dla mnie tym światełkiem ponieważ nawet jeśli ja twierdzę, że jest tak źle, że gorzej już być nie może to on wyciągnie rękę, pocieszy, przytuli, zmotywuje słowami „będzie dobrze, skarbie”. I nagle jakoś tak mi lepiej i zaczynam wierzyć, że umiem, że potrafię, że się uda, bo nie jest wcale tak źle. Wtedy nawet jaśniej się robi na świecie, ciemne barwy okazują się być jednak kolorowymi. Dlatego kiedy ja jestem w mroku to on jest światełkiem, które nigdy nie zgaśnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. były już wyniki? jeśli tak to gdzie je można zobaczyć? :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!