-->

wtorek, 8 grudnia 2015

#34 Pozwól mi pragnąć


Wydawnictwo: Amber
Autorka: J. Lynn
Liczba stron: 328
Data wydania: 26 listopada 2015
Cykl: Czekam na ciebie (TOM 5)


Nie lubię się powtarzać, ale głupio byłoby, gdybym napisała tylko ocenę. Nie chcę także za bardzo się rozgadać, bo o książkach J. Lynn mogłabym gadać, gadać, gadać...
MOJA ULUBIONA SERIA!
Myślałam, że dostanę zawału - naprawdę! - z powodu nadmiaru adrenaliny, kiedy zobaczyłam, że już niedługo będzie premiera kolejnej części ,,Czekam na ciebie". Tak uwielbiam wszystkie jej książki - również te, które wydała pod nazwiskiem Jennifer L. Armentrout - że ledwo udaje mi się opanować swoje nerwy. Jej pióro tak mnie przywołuje, że mogłaby napisać nawet instrukcję obsługi jakiejś badziewnej maszyny, a ja bym ją przeczytała jednym tchem.

Cała seria opowiada o losach seksownych mężczyzn i pięknych kobiet. Każdy z tej gromady ma jakieś tajemnice, swoje pragnienia i potrzeby. Znajdują się także blokady życiowe, przez co niekiedy ciężko jest bohaterom nawiązać jakikolwiek kontakt społeczny. W każdym tomie poznajemy kolejną parę, kolejne zmartwienia, kolejne pożądanie. Choć poznajemy nowe postacie, wszyscy poprzedni pojawiają się w każdej części, tworząc grupę przyjaciół.
Kolejny plus! Dzięki temu możemy mieć okazję zobaczyć losy bohaterów z pierwszych części i wcale nie musimy się z nimi żegnać z ostatnią stroną.

Ta część jest o Stephanie i Nicku.
Stephanie to dziewczyna, która uwielbia seks. Wierzy w miłość, ale nigdy jej nie doświadczyła. Woli nie wchodzić w żadne związki, bo to dla niej strata czasu. Nie widzi za to żadnych przeciwwskazań, które powstrzymałyby ją przed nawiązywaniem przyjaźni ze swoimi kochankami. Seks to seks. Dobra zabawa, nic więcej.
Podczas przeprowadzki do nowego stanu, do nowego mieszkania, wpada na Nicka. Już od razu można poczuć między nimi ogniste pożądanie. Nic więc dziwnego, że Steph korzysta z zaproszenia i zachodzi do jego miejsca pracy, do baru, aby zaproponować mu wspólną noc. On również należy do ludzi, którzy unikają związku, ale seks jest jego ulubionym hobby.
Nie przypuszczali jednak, że przez tę jednorazową przygodę ich życie jeszcze bardziej nabierze kolorów. Nie przypuszczali, że ich drogi jeszcze się skrzyżują...

Uwielbiam lekkie historie miłosne, z dużą dawką rozrywki. Lubię poznawać ,,czarne strony" życia głównych bohaterów. Plus jest wielki, że nic nie jest wyjaśnione od razu. Stajemy w ciele głównej bohaterki i nie możemy przewidzieć, jak Nick zareaguje, co ukrywa i co czuje. Nader wielka zaleta jest taka, że emocje również nie pojawiają się za szybko. Wszystko toczy się tak, jak w realnym życiu, dzięki czemu możemy na parę godzin porzucić realizm i wchłonąć się w fikcyjny świat bez żadnych problemów.

Seks również jest wyuzdany. Nie jest napisany brutalnie, ale pożądanie mimo to jest ogniste. Główni bohaterowie nie ukrywają pociągu seksualnego, a gdy pojawia się scena erotyczna możemy być już pewni, że razem z nimi spłoniemy żywcem. Czyta się jednym tchem.

Podobały mi się wszystkie części, ale ta dodała kolejne plusy w tej serii. Losy bohaterów przeplatają się ze sobą, jak już wcześniej napisałam. Wszyscy pozostają w przyjaźni ze sobą, dzięki czemu choć na chwilę możemy wrócić do życia bohaterów z poprzednich części. W tej zaś dodatkowym atutem jest to, że morałem tej książki jest: Jaki ten Świat mały. Nie chcę spojlerować, dlatego już milknę, ale... Możecie być pewni, że zdziwicie się nie na żarty.

Bohaterowie bohaterami, ale - nadal! - najbardziej interesują mnie losy striptizerki Katie. To kolejny tom, w którym się pojawia. Jej zdolności ,,paranormalne" są po prostu świetne. Po upadku z rury, na której się ześlizgnęła i upadła na głowę, zaczęła przeczuwać przyszłość - właściwie to miłość, jeśli zabrniemy w to głębiej. Jej twardy charakter, czarne poczucie humoru, po prostu rozbawiają mnie do łez. Jestem ciekawa, czy w autorka ma w planach (a może już napisała?) przeznaczenie jednej części, aby opisać jej życie. Aż nie mogę się doczekać, kiedy i ona wpadnie w sidła Amora!

To jedna z tych książek, gdy w szare dni się do nich wraca. Poprzednie części czytałam przynajmniej po dwa, trzy razy i wcale nie omieszkam zaprzestać do nich wracać. Co z tego, że znamy zakończenie? Co z tego, że już poznaliśmy ich tajemnice? To nie jest ważne. Ważne są na nowo budzące się do życia emocje, pobudzane z każdą kolejną kartką książki. OSTRZEŻENIE! Kac książkowy gwarantowany.

Za co daję wysoką ocenę? Za emocje, tajemnice, życie, pożądanie. Za to, że za każdym razem J. Lynn zachwyca mnie na nowo. Podsyca moją wyobraźnię o kolejne epizody, przez co pragnę jeszcze więcej i więcej. Jestem usatysfakcjonowana tą pozycją, ale jednocześnie chciałabym od razu! dostać kolejną część do czytania. Cóż... pozostaje mi po raz enty przeczytanie poprzednich części.

BONUS.
Dużo osób, słysząc pierwszy raz o tej serii, pyta mnie w wiadomości prywatnej o kolejność książek. Z tego też powodu podaję poniżej odpowiednie pozycje:
1. Zaczekaj na mnie
   1.5. Zaufaj mi
2. Bądź ze mną
3. Zostań ze mną (TOM 1 i 2)
4. Zapomnij ze mną (TOM 1 i 2)
5. Pozwól mi pragnąć
(ponadto, choć nie jest w wersji papierowej, zauważyłam, że istnieje krótkie opowiadanie o zaręczynach Cama i Avery - tytuł ,,The Proposal")

Niestety, nigdzie nie mogę znaleźć informacji, czy będą jeszcze kolejne części. Jednak, zważywszy na napływ bohaterów pobocznych, którzy Was z całą pewnością zainteresują, mam wrażenie, że już niebawem ujrzymy na księgarnianych półkach kolejne części.
TAK! Dla mnie ta seria mogłaby nie mieć końca. Dzięki temu, że poznajemy w tej powieści nowe osoby, szybko nam się nie znudzi.

Polecam, naprawdę gorąco polecam wszystkim kobietom. Czy to młodszych (uwaga! Sceny przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia) czy też starszych.

Ocena: 5+/6






1 komentarz:

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!