-->

wtorek, 19 lipca 2016

#92 Uwikłani. Na zawsze

NAJLEPSZA TRYLOGIA Z GATUNKU ROMANS EROTYCZNY!
Przepraszam, musiałam to wykrzyczeć. 



Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 464
Data wydania: 7 lipca 2016
Seria: Uwikłani (tom 3)



Całe szczęście, że nie miałam dostępu do Internetu, gdy byłam świeżo po przeczytaniu książki. Emocje rozsadzały mnie od środka, nie mogłam przestać myśleć o historii Hudsona i Alayny. Ta powieść mną zawładnęła, spowodowała, że przez jakiś czas nie byłam w stanie sięgnąć po inną książkę, bo nadal żyłam w Uwikłanych. Po prostu... rewelacja. Nie potrzebna jest Wam recenzja, bo tylko te słowa wystarczą, ale jednak postaram Wam rozwinąć swoją wypowiedź.

Opis książki: 
DALSZE LOSY OBŁĘDNIE PIĘKNEJ I INTELIGENTNEJ ALAYNY ORAZ NIEZIEMSKO PRZYSTOJNEGO MILIARDERA
Spotkanie pięknej Alayny i seksownego Hudsona dało początek wszechogarniającemu pożądaniu i wielkiej namiętności.Bycie w związku okazało się jednak dla tych obojga niemałym wyzwaniem. Ostatnie wydarzenia spowodowały, że ich poczucie wzajemnego zaufania zostało poważnie nadszarpnięte. Wspólnie więc postanawiają, że jednym sposobem na to, aby utrzymać ich relację, jest zasada otwartych drzwi, szczerość i uczciwość. To na pewno nie będzie dla nich łatwe, ale zarówno Alayna, jak i Hudson z całych sił pragną być razem. Ich uczucie rozkwita, a oni sami z optymizmem zaczynają patrzeć w przyszłość.Jednak i tym razem dadzą o sobie znać mroczne sekrety z przeszłości. Złożone obietnice zostaną złamane, Alayna zaś odkryje, że Hudson nadal skrywa przed nią ogromne tajemnice – tajemnice, przez które przyszłość ich związku stanie pod ogromnym znakiem zapytania.Czy Alayna, pomimo głębokich uczuć żywionych do Hudsona, wybaczy mu i zapomni o wszystkim, co zaszło między nimi?Czy pomimo ciągłych przeciwności losu uda im się w końcu stworzyć trwały i szczęśliwy związek?źródło opisu: Wydawnictwo Kobiece, 2016


Pierwsza część była bardzo dobra, ale w porównaniu ze swoimi następczyniami nieco blednie. Uwikłani mają to w sobie, że każda kolejna książka jest o niebo lepsza. Nie wiem, czy to dlatego, że aż tak przywiązałam się do tej historii, czy dlatego, że każda stronica zwiastuje kolejne komplikacje w życiu głównych bohaterów. Po prostu muszę Wam obiecać, że nie znudzicie się tą trylogią. Konspekt psychologiczny daje nam dodatkową atrakcję, bowiem nigdy nie jesteśmy pewni, co Alayna lub Hudson może zrobić. Poboczni bohaterowie komplikują sprawy, przez co dwoje kochanków nie są w stanie spokojnie żyć i zatroszczyć się o wspólną przyszłość. Kolejne problemy zwiastują następne turbulencję. Czytelnik siedzi, leży, stoi, robi piruety (nie, no żartuję), czekając na dobre zakończenie sprawy. Ale czy takie nadejdzie? Nigdy nie wiadomo. 

Atutem tej książki jest to, że nigdy nie wiadomo, jak się sprawy ułożą. Oboje mają dość specyficzną (czyt. pokręconą) psychikę, przez co nie jesteśmy w stanie stwierdzić, jak zareagują na dane sytuacje. O przewidywalności nie ma tu mowy. Jestem z natury panikarą, więc jeśli bohaterowie postanowili iść nie tak, jak powinni (a często komplikowali sami sobie sprawy), zagryzałam wnętrze policzka i martwiłam się o rozwinięcie. Jak zareaguje Hudson? Jak zareaguje Alayna? To chyba pierwsza taka trylogia, przy której wciąż odczuwałam te same emocje. Brnęłam przez trzy części z niesamowitym skokiem ciśnienia. 

A ich romans? Och, niby love story - bogacz, dość normalna kobietka, miłość od pierwszego wejrzenia, seks i problemy. Klasyka, prawda? Otóż tutaj, choć zastosowane zostały spopularyzowane cechy, zostało to całkowicie inaczej przedstawione. Nie ma tutaj naciągania, miłości, która jest aż zbyt bardzo podkoloryzowana. Czuć, jakby ta historia zainspirowana została życiem. Natchnienie pochodzi z wnętrza. Autorka niesamowicie się spisała. Należą jej się brawa! 

O Autorce: 
Amerykańska pisarka, autorka powieści erotycznych i romansów.Miłośniczka seriali typu Game of Thrones, Walking Dead. Wielbicielka Michaela Fassbendera. Członkini Międzynarodowego Klubu MENSA.Prywatnie żona i matka trzech córek.źródło opisu: www.laurelinpaige.blogspot.com

To moja ulubiona (póki co) trylogia z gatunku romansu erotycznego. Całe szczęście, że chociaż już się skończyła, nie jest to zakończenie ich historii. Nakładem Wydawnictwa Kobiecego wydane zostanie także kolejna część, napisana z punktu widzenia Hudsona. Cóż za rewelacyjna wiadomość! Skaczę, aż pod sam sufit!

Reasumując, uwielbiam tę trylogię. Uwikłani. Na zawsze na zawsze zagości w moim sercu. To pierwsza taka seria, która z tomu na tom robiła się coraz to bardziej interesująca. Jeśli więc lubicie literaturę erotyczną, nie czekajcie ani chwili - sięgnijcie po tę serię. :) 

Ocena: 5+/6

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!