-->

poniedziałek, 4 lipca 2016

Rozdanie z Augustą Docher!



Wczoraj (03.07.2016 roku) miało miejsce spotkanie autorskie z Augustą Docher i tak się złożyło, że Autorka postanowiła coś dla Was przygotować! :) 

Oto więc macie okazję zgarnąć zestaw fanowski! Zdjęcie z autografem, vlepka, przypinka oraz podkładka pod kawę/herbatę! Dwa różne zestawy! Dla dwóch różnych osób!

Co trzeba zrobić, aby zgarnąć te fanty? Wystarczy polubić stronę autorską sponsora: 

ORAZ być obserwatorem mojego bloga. 
W komentarzu zgłaszajcie się do końca dnia 10.07.2016 roku. 


Powodzenia! :) 


39 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!;)
    Lubię fanpage od dawna, i obserwuje bloga także od dawna !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przeogromną chęcią zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełniam wszystkie kryteria :D zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedem to mój ulubiony numer! Zgłaszam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się lubię fanpage od dawna i bloga też obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    Już od dawna lubię stronę autorską sponsora oraz obserwuję tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłąszam sie z miłą chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Bloga obserwuję już od jakiegoś czasu jako: Marta Bielczyk
    Stronę autorską też już mam polubioną jako Marta Bieluczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:)
    Obserwuję i polubiłam jako: Katarzyna Iwańczak

    OdpowiedzUsuń

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!