-->

sobota, 2 lipca 2016

Wyniki konkursu z Dotyk Życia








Już na początku chciałabym przeprosić Was za tak długie oczekiwanie na wyniki konkursu. Jak wiecie, kolejne problemy techniczne nieco skomplikowały mi sprawę, a ponadto sprawy zawodowe i rodzinne zaczęły mieszać się ze sobą, przez co nie wiem już nawet, kiedy jest noc, a kiedy dzień.
Dlatego też chciałabym przeprosić za moją małą aktywność. Nocą postaram się wszystko nadrobić.

Ale wracając do tematu...


A w konkursie wygrała osobą z numerkiem... 39!
Gratuluję i bardzo proszę o wiadomość prywatną na fanpage'u w celu wysłania adresu, pod który powędruje nagrody.




6 komentarzy:

  1. Buuu! Losowania mnie nienawidzą, wiem to! Po prostu się na mnie uwzięły, a przecież książka tej Aleksandry miała być moja? Why? Why? Noooo! (Wyobraź sobie krzyk z gwiezdnych wojen) 😂😂😂

    A tak na poważnie,to serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!