-->

piątek, 31 marca 2017

#151 FOTOKSIĄŻKA





Fotoksiążka? Takiej książki to ja jeszcze nie mam! Dzięki Saal Digital mam możliwość zaprezentować Wam swój własny projekt książki, który sami również możecie stworzyć! Wystarczy wejść na ich stronę [klik] i skonstruować swoją pamiątkę rodzinną. A może z okazji zbliżających się świąt chcielibyście komuś sprezentować takie cudo? To proste! Jednak chciałabym Wam zbliżyć jakość fotoksiążki, abyście byli pewni swojej decyzji. Dlatego zapraszam Was do przeczytania recenzji.




Aby zrealizować zamówienie - to znaczy, aby wykonać swój własny projekt fotoksiążki, należy pobrać aplikację na komputer. To dzięki niej możecie pobrać swoje zdjęcia, przenieść je do programu, który pomoże Wam w realizacji swojego książkowego albumu. Macie do dyspozycji wiele wariantów - w tym również okładki oraz środka (wszystko różni się w cenie). Plusem tej firmy jest to, że od razu mamy podane na tacy cały kosztorys. Pamiętajcie jednak, że do każdej przesyłki należy doliczyć +20 złotych dla kuriera z DHL. Wspomniany koszt będzie doliczany dopiero pod koniec zamówienia, więc nie zapomnijcie na początku realizacji projektu dodać sobie w głowie tej sumy.


Jak już wspomniałam, jest wiele motywów, kolorów. Przyznam szczerze, że z początku miałam problem ze znalezieniem się w tej aplikacji, jednak jak już przeczytałam o wszystkich opcjach, odnalazłam się dość szybko. Zdjęcia wgrywane zostały szybko, chociaż denerwowałam się przy niektórych, bo ucinało pół głowy - nie wiem, czy to z powodu jakości zdjęcia (a było ono dobre), czy z tego, że nie dopasował się do formatu. Do woli możecie konstruować własną wizję albumu - na jednej stronie możecie zamieścić zarówno jedno zdjęcie, jak i dziesięć w dowolnym rozmiarze. Możecie je później przemieszczać - niektóre bardziej ukazać, niektóre schować jedno pod drugim. Pod zdjęciami możecie dodać tło - zwykły kolor lub ze zbioru motywów, które są dostępne w aplikacji. Macie również opcję, aby dopasować szablon tła do każdej lub tylko do jednej strony. Ponadto na każdej stronie możecie dodawać napisy, aby zatytułować fotografie. Reasumując, Saal Digital dał nam duże pole do popisu.


Otrzymawszy w końcu fotoksiążkę do rąk, byłam... naprawdę zdumiona. Wyglądało to ładniej, niż zaplanowałam. Twarda oprawa z eko-skóry ma piękny napis (Stan: Rodzinny), który nie można zdrapać. W środku zdjęcia, nawet jeśli zostały dodane w złej jakości, wyszły naprawdę pięknie. Matowe nie odbijają się w świetle, są gładkie i po prostu... urocze (wybaczcie, jestem kobietą - przywiązuję do tego wagę). Dobra jakość papieru, solidnie wykonana robota. Kolory są żywe, a nawet żywsze, niż wyglądało to na komórce czy laptopie. Prawdziwa fotoksiążka, która może opisywać każdą historię z naszego życia. Bo pamiętajcie... Łączą nas nie tylko książki, ale przede wszystkim życie.

Polecam Wam ten rodzaj albumu. Możecie wykreować coś naprawdę niesamowitego. Dzięki łatwości obsługi aplikacji, każdy z nas może stać się zawodowym projektantem. Jeśli więc planujecie zakup fotoksiążki, polecam Wam Saal Digital - na pewno będziecie zadowoleni z usługi! ☺ Pełny profesjonalizm, ani jednej skazy, choć zerkałam pod lupę. Podchodząc sceptycznie do tego rodzaju usług, bo wielokrotnie zostałam oszukana, tym razem w rezultacie jestem ogromnie zadowolona.

Ocena: 6/6

Za możliwość zrecenzowania produktu
dziękuję Saal Digital






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!