-->

środa, 15 czerwca 2016

Wyniki konkursu z ,,Książką do napisania"!



Chociaż zgłosiła się nieodpowiednia liczba osób, postanowiliśmy mimo to nagrodzić jedną osobę. A więc Panie i Zaczytane (bo panowie nie brali udziału w konkursie) zapraszam Was na wyniki!

Och, jak ja nie lubię zadań konkursowych! O wiele bardziej wolę typowe rozdawajki, które ułatwiają mi zadanie w wyborze zwycięzcy. Wszystkie zgłoszenia były cudowne i każdą chciałabym nagrodzić egzemplarzem, bo każda z Was pokazała mi swoją własną kreatywność. Pokazałyście swoją duszę, swój skrawek życia. Zazdroszczę Wam takiej mocy! 

Jednak... Zwycięzca mógł być tylko jeden. Naradziłam się ze sponsorem nagrody i postanowiliśmy nagrodzić ,,Książką do napisania"... 



Werble proszę....




... Paulinę Kozak! 

Dziękujemy serdecznie za udział w konkursie i życzymy innym uczestnikom szczęścia w kolejnych! :) Tymczasem proszę laureata nagrody o odpowiedź e-mailową. 



Spokojnej nocy, Zaczytani! :) 
Do usłyszenia wkrótce!




4 komentarze:

Wyraźcie swoje zdanie w komentarzu, będzie mi niezmiernie miło :)

ODWIEDŹ NAS JUŻ DZIŚ!